czwartek, 11 czerwca 2020

Pomału do przodu

Dawno nic nie pisałem,to dlatego że od rana do wieczora pracuję przy Setce. Zanim obrócę jacht,do laminowania,najpierw postanowiłem wykończyć zabudowę wnętrza,aby póżniej zaoszczędzić sobie czasu i nerwów pracując w ograniczonej przestrzeni.Mam już wycięte wszystkie elementy zabudowy,zamontuje je po zamknięciu kabiny i zalaminowaniu kadłuba.Chcę maksymalnie odciążyć łódkę przy odwracaniu do góry ``nogami``.Zastanawiałem się jakiej żywicy i tkaniny użyć do laminowania,wybór padł na HAVLA.Dużo czytałem pochlebnych opinii o tej firmie,i postanowiłem dołączyć do grona klientów .Chciałem również podziękować Panu Łukaszowi Widenka z Havel Composites, za okazaną pomoc i wsparcie w dokończeniu projektu,i tym samym mam nowego ,,sponsora,,. Zamówiona  żywica i tkanina przyszła w nienaruszonym stanie. Jak tylko zacznę laminować ,podzielę się wrażeniami . Obecnie mam problem z laptopem nie czyta mi zdjęć z tel ,jak tylko naprawię to wstawię zdjęcia,.Ahoj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz