sobota, 4 kwietnia 2020

Nie tak szybko jak bym chciał

Witam,marzenia stanęły w miejscu,proza życia czasami koryguje plany.Nie poddaje się jednak i małymi (naprawdę małymi krokami) pracę idą do przodu.Nie zapisałem się jeszcze na listę startową SpA 2020 bo nie jestem pewny czy zdążę ukończyć,opływać,i przygotować się do rejsu.Duże znaczenie ma obecna sytuacja na świecie,trudności związane z epidemią mają tu duże znaczenie.Miejmy nadzieję ze  wszystko się ułozy i swiat wróci do normalnosci,i będziemy się mogli cieszyć
urokami naszej pięknej planety.Mam nadzieję że ludzie wyciągną wnioski z lekcji jaką nam daje natura,my nie jestesmy jej panami,a jedynie jej gośćmi i powinniśmy uszanować ja jako naszego gospodarza.Nie ingerujmy,nie ulepszajmy,bo to co wydaje się nam najlepsze ,z reguły obraca się przeciw nam.Planuje powrócić do Setki (jeśli sytuacja pozwoli) na początku maja.Ponizej umieszczam parę fotek  Setki,Planuje ukończyć zabudowę wnętrza,z tego powodu nie zamykam kadłuba,pomaga mi to w pracach związanych z zabudowa.Bedę miał również przenośną toalete(umieszczoną w przedniej części kadłuba( powiew luksusu : -) )..Mam już nazwę swojej Setki    będzie się nazywała : SpArtan.Mysle ze to jest odpowiednia nazwa dla jachtu  który cechuje skromnego wyposażenia a jednoczesnie dzielnosc jednostki i walecznosc kapitana :-).

1 komentarz: